A távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 57/C. § (4) bekezdése és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. § (9) bekezdés f)-g)-h) pontok előírásainak megfelelő információ:
A szolgáltató a felhasználók érdekei maradéktalan érvényre juttatása érdekében fogyasztóvédelmi referenst alkalmaz. A referens feladata a társaság tevékenységének fogyasztóvédelmi szempontból való figyelemmel kísérése, kapcsolat a fogyasztóvédelmi hatósággal, és egyéb, fogyasztóvédelmi feladatokat is ellátó állami szervekkel.
Az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. a távhőszolgáltatásról szóló törvényben, valamint a kormányrendeletben foglalt szabályok szerint együttműködik az országos és helyi fogyasztóvédelmi szervekkel és fogyasztói érdekképviseletekkel.
Tájékoztatjuk Felhasználóinkat, hogy a következőkben felsorolt társadalmi érdekképviseletek és Fogyasztóvédelmi hatóságok megkeresése előtt fordulhatnak Társaságunk Ügyfélszolgálati Irodájához az alábbi elérhetőségeken: