Fogyasztóvédelem

A távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 57/C. § (4) bekezdése és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. § (9) bekezdés f)-g)-h) pontok előírásainak megfelelő információ:

A szolgáltató a felhasználók érdekei maradéktalan érvényre juttatása érdekében fogyasztóvédelmi referenst alkalmaz. A referens feladata a társaság tevékenységének fogyasztóvédelmi szempontból való figyelemmel kísérése, kapcsolat a fogyasztóvédelmi hatósággal, és egyéb, fogyasztóvédelmi feladatokat is ellátó állami szervekkel.

Az MVM Oroszlányi Távhőtermelő és Szolgáltató Zrt. a távhőszolgáltatásról szóló törvényben, valamint a kormányrendeletben foglalt szabályok szerint együttműködik az országos és helyi fogyasztóvédelmi szervekkel és fogyasztói érdekképviseletekkel.

Tájékoztatjuk Felhasználóinkat, hogy a következőkben felsorolt társadalmi érdekképviseletek és Fogyasztóvédelmi hatóságok megkeresése előtt fordulhatnak Társaságunk Ügyfélszolgálati Irodájához az alábbi elérhetőségeken:

  1. Távhőszolgáltatással kapcsolatos műszaki ügyintézés: az MVM OTSZ Zrt. székháza, diszpécseri iroda Tel: 34/361-171
  2. Számlázással, díjfizetéssel, hátralékkezeléssel kapcsolatos ügyintézés: az MVM OTSZ Zrt. székháza, az ügyfelek részére nyitva álló helyiségben működtetett ügyfélszolgálati iroda.
  3. Postai vagy elektronikus úton eljuttatott levélben (levelezési cím: 2840 Oroszlány Bánki Donát utca 2. Pf.2. ugyfelszolgalat@mvmtavho.hu )