Panaszkezelés

A beérkezett panaszokat az MVM OTSZ Zrt. nyilvántartásba veszi és köteles a panaszok, észrevételek kivizsgálását és azok megoldásához szükséges intézkedéseket elvégezni. A Fgytv. 17/B § (5) bekezdése szerint az írásos panaszokat a távhőszolgáltató a panasz beérkezésétől számított 15 napon belül köteles kivizsgálni és a válaszlevelet postázni. A bejelentéseket, panaszokat az ügyfelek különböző csatornákon keresztül juttathatják el a távhőszolgáltatóhoz:
  1. Távhőszolgáltatással kapcsolatos műszaki ügyintézés: az MVM OTSZ Zrt. székháza, diszpécseri iroda Tel: +36 34-361-171, +36 20 464 5501
  2. Számlázással, díjfizetéssel, hátralékkezeléssel kapcsolatos ügyintézés: az MVM OTSZ Zrt. székháza, az ügyfelek részére nyitva álló helyiségben működtetett ügyfélszolgálati iroda.
  3. Postai vagy elektronikus úton eljuttatott levélben (levelezési cím: 2840 Oroszlány Bánki Donát utca 2. Pf.12. ugyfelszolgalat@oszrt.hu, oszrt@oszrt.hu)
Tájékoztatjuk, hogy panasz esetén a következő szervekhez fordulhat jogorvoslatért: Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület 2800 Tatabánya, Fő tér 36. (34) 513-010 Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály 2800 Tatabánya, Bárdos L. u. 2. (34) 309-303 fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu Bíróság: valamennyi ügyben. Tatabányai Járásbíróság 2800 Tatabánya, Előd vezér utca 17 A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének meghatározott adatai Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi ügyfélszolgálat Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52. Postacím: 1388 Budapest, Pf. 88 Telefon: +36 1 459 7740 Fax: +36 1 459 7739 E-mail: ugyfelszolgalat@mekh.hu OTSZ-MU-183-00-04 FELHASZNÁLÓI PANASZÜGYEK INTÉZÉSE CÍMŰ MUNKAUTASÍTÁS